Sabtu, 4 Februari 2017

Pengenalan premium beautiful

Korset Premium beautiful ini adalah pakaian dalam wanita yang di reka khas untuk penjagaan badan atau untuk pelangsingan badan dan kesihatan.korset no 1 ini telah diiktiraf sebagai produk superbrands yang diperbuat daripada bahan yang sangat berkualiti dan selesa di pakai..sehinggahkan kualitinya dijamin sepanjang hayat.

Berpandukan teknologi terulung dari tiga buah negara maju iaitu Amerika Syarikat,Jepun dan Jerman korset premium beautiful ini telah dicipta untuk mementingkan kesihatan disamping memberi pembentukkan badan yang cantik.

Rahasianya terdapat pada benang korset premium beautiful yang di suntik dengan bahan yang menghasilkan gelombang far infrared (FIR) yang memberi kesan kebaikan kepada pemakai.premium beautiful ini adalah korset satu satunya korset pelangsingan yang mengandungi teknogi FIR sejak 18tahun lalu sehingga kini.

Kini..penggunaan korset ini sudah ramai yang menggunakan nya...  dan mereka merasai kebaikan nya daripada segi kesihatan mahupun kelangsingan badan.kebaikan kesihatan ini tidak terhad kepada wanita..malah untuk semua golongan tidak kira umur dan jantina.

Korset premium beautiful ini juga didatangkan dengan 3 bahagian iaitu:

        ■long bra (coli)
        ■long girdle(seluar)
        ■waist nipper (bengkung)

Setiap satu bahagian di reka khas untuk memberi kesan kebaikan tersendri tanpa mengurangkan faktor gaya yang cantik dan keselesaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan